Shopping i Stockholm

Jaja nu har jag inte tagit några snapshots eller bilder på det jag köpt, men det kommer såsmåningom det också!

Efter att ha gått runt ett tag hade vi väääldans ont i fötterna. Så vi satte oss mitt emot fontänen vid Sergels Torg, tog det lite lungt, solade och funderade på vad vi skulle göra, då vi plötsligt insåg att butikena hade börjat öppna. Så vi påbörjade shoppingrundan!

Hade sagt att jag minsann inte skulle handla i någon butik som finns i Norrköping. Jo tjena, handlade en tunika på VILA och tå toppar på Cubus. Hittade ett par underbara chinos på Zara men de var lite för tajta, så såg inte så snyggt ut, även om jag tog största storleken, jag är fet. Gustav däremot älskar TopShop numera, han hittade ett par svarta jeans och en blå långärmad t-shirt på TopMan som han blev frälst i. Fan vilken stil han har skaffat! Jag är så stolt!:D

En fråga bara föresten, hur kommer det sig att Topshop har Europas största klädbutik i London, men i Stockholmsbutikerna finns typ 20 plagg? Jag blev så besviken. Apor.

Efter ett tag var jag tvungen att ha kaffe och vi gick till Waynes i konserthuset, jävla apor, det var jätteäckligt kaffe. Sen snodde kärringen i kassan mitt stämpelkort som var halvfullt. Kom inte på det förns vi var nere vid typ Sergels torg igen. Va arg jag blev. Jävla stockholmare som tar saker!

Aja, såsmåningom blev Gustav hungrig och vi gick till ett fullsatt MAX, där han beställde en fiskburgare men fick friscoburgare. Jävla rickspuckon som döper två mål nästan likadana. Jag tog en fruktsallad som var så sjukt äcklig.



image450



Kommentarer
Postat av: Josefin

haha sluta klaga och kom till london i höst istället! (nu har jag ju kommit tillbaka till sverige...)
då kan vi springa runt i topshop heeeela dagen lååång... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback