Midsummer frensy!

Imorgon åker jag, Gustav, Marie, Rickard och Danne till Öland!

Woho! Ska bli så skoj så!

Åker aptidigt på morgonen, ska förbi Gustavs mor och stjäla tält och grejjer(hon är i Rumänien så det man inte vet mår man inte dåligt av!). Sen blir det grillning och massa vin. Håller vädret sig fint kanske vi stannar hela helgen. Då får mamsen bo här och ta hand om mina bebisar. Dom är för små för att få följa med!

Var inte alls sugen på att ens dricka alkohol eller umgås med folk till midsommar först. Ville bara vara hemma o sova. Kanske ligga lite. Men nu känns det jättekul!

På tal om att ligga så lär det ju inte bli mycket åka av i helgen så man fick ju passa på idag, men jag är ju världens pensionär tydligen, fick kramp i benet o grejjer. Ja jag säger då det.

Har typ aldrig varit på Öland förut, förutom när jag var typ ett år, och det är ju lite av ett måste att ha festat på Öland om man är i min ålder. Så bättre sent än aldrig, kanske rentav träffar min kära väninna Gittan där, hon blev helt till sig när jag sa att vi skulle dit så då var hon också tvungen att åka dit, hon kan bara inte få nog av mig! Haha(nu sitter hon och läser det här och är jättenöjd att hon får vara med i min blogg!), vi har jättekul ihop på jobbet hon och jag:D

Nä nu ska jag packa lite och gå o sova. Väldans trött är jag!

Vi ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Josefajn

men hallååå, när får jag komma på saft & bullar? va va VA?

PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback