Josefins Dilemma

Ja nu är det ju så att min vän Josefin/Loppan(T9) är en jävla apa.

Ja Josefin, DU! Inte nog med att du pluggar i London med din high flash pojkvän, shoppar på oxford Street och har det allmänt fuskigt. Nej nu ska du till USA också. APA.

Jag vill också! Värsta coolt att ta sin master där ju! Jag skulle vilja gå på inredning eller designutbildning i LA, eller kanske Florida.

Så om jag skulle råda dig Josefin som den underbara vän jag är, åk till typ en håla i texas, där pratar de fult, äter på tok för fet mat och jag skulle inte vara avundsjuk på dig för fem öre!

Men om du åker till FLorida, då kanske jag säger upp bekantskapen med dig. Bara så du har med det i beräkningen så att säga...

You know you love me!
XoXo - Babydoll

Kommentarer
Postat av: Josefin

Texas.

Aight.

See u there huni.

YES. I Love You Loads <3

MWAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback