Jag orkar inte blogga

Jag är såjävla trött typ jämt. Jag orkar inte blogga längre.

Menmen bnu gör jag det iaf.

Igår var vi ute och hade trevligt med jobbet, riktigt hög stämning hölls och vi blev både mätta och glada. Min chef är ju dock lite speciell. Igår när jag satt vid ett skrivbord och räknade mina pengar så ser jag i ögonvrån hur någon står bakom mig och håller på med något. Så jag vände mig om o där står hon och drar upp kjolen och visar knäna för mig! Sen när vi var ute och åt sitter hon och tar kort på mina tuttar, ja jag säger då det. Haha:P

Idag har det gått så jävla bra, igår med om jag får säga det själv. Även om jag nästan somnade i duschen när jag kom hem igår och dessutom knappt kom ur sängen idag har jag ändå lyckats hålla ribban hög.

Dessutom är jag gräsänka idag, Gustav är i Linköping på studentfirande. Och shit pommes frites vilken snygging jag hade inne i butiken idag på jobbet. Tur att jag var änka så jag slipper få dåligt samvete av att bli lite röd om kinderna. Det var inte bara jag som tyckte det häller, tanterna höll med men tyckte att han passade bättre för dem än mig, men vafan han var ju bara 13 år äldre. Jaja, jag skulle inte byta ut min Gustav mot något, men om han skulle få för sig att byta ut mig måste man ju vara berädd! Jag vill inte bli sån ensam tant som är helt knäpp och har 19 katter.

Hmm nu ska jag nog unna mig lite goda knäckemackor och poker för att bota ensamheten. Hoppas Gustav kommer hem och kramas med mig snart. När jag var hemma på lunchen så kramade han om mig så hårt och gosa in huvudet i min tjocka mage och det var så mysigt. Det lixom pirrade till! Jag vill ha min Gustav nu!

Kommentarer
Postat av: Nancy

Vad sägs om en ny header?

Var med och kommentera inlägget "Blue Heart - Header".

Utlottningen pågår till klockan 20.00.

Postat av: Josefin

jo, kära du, du måste blogga!

älskar att läsa din blogg ju, nöjet i min vardag ;)

och förresten, kan du inte läsa mitt senaste inlägg och ge mig lite tips.. behöver få råd från en vettig människa, haha :)

2008-06-13 @ 19:11:19
URL: http://jooseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback