Dresses makes me happy

Åh åh ååååååh!

Min mormor fyller 85 på fredad, dvs. en utmärkt anledning att köpa en ny klänning! Var verkligen inte på humör för att shoppa, så jag sa till Gustav :äsch vi går till Sisters, där handlar jag aldrig ändå så dom har säkert nåt jättebra! (så var det när jag skulle panikköpa en studentklänning dan innan studenten och gick in på B.Young som jag knappt satt en fot på varken innan eller efter. Och dääär hittade jag världens finaste studentklänning!)

Så knatade upp och hittade en hel drös med fula klänningar på rean, och så en lila som jag provade, men den såg jag ut som en brudtärna i. Men så fanns det en svart som iof såg jättestor ut, men värd att prova! Såå fin! 100% Silke, från Ripley, till halva priset, jag menar hallå! Och det gjorde inget att den var stor för mina tuttar fick knappt plats ändå:P

Sen övertalade Gustav mig till att jag skulle ha silvriga smycken till så vi köpte ett fint halsband och några armband, värsta tjusig kommer jag bli!

Men vi väntar med bilder till på fredag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback