Äventyrsweekend a lá Survivor

Ja herregud ja! Imorrn blir det start på nya äventyr kan jag lova!

Ska åka ut till Gustavs mor imorn kväll direkt efter jobbet, sen på fredag tar vi båten ut till någon liten öde ö och kampar över helgen. Gustav får fiska, jag får sola. Väldans bra deal!

Min älskade Gustav var på stan och köpte solskyddsfaktor till min ljusa hud idag, så hittade han även uppföljaren till min älskade Shopaholic bok - En Shopaholic i New York. Han har varit värsta energisk hela veckan. Anatr att vår tripp till stockholm gjorde honom gott! Igår när jag kom hem från jobbet var hela lägenheten jättestädad med skinande golv och hela baletten. Så hade han även planerat allt för vår lilla weekend, tur att nån håller ställningarna här hemma, för efter en dag på mitt jobb har man inte alla getter i hagen kan jag lova.

Hoppas jag blir lite smal i helgen också, blir massa grillat och eventuellt nyfångad fisk att äta. Sen ostbricka och vin såklart.




image456


Kommentarer
Postat av: Korsett

Tänkte tipsa om tävling på http://www.korsetter24.com/2008/06/04/vinn-en-korsett/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback