Årets sämsta bloggare

Jag nominerar mig själv.

Har aldrig tid eller ork att blogga längre. Nu har vi fårr hem lilla Zion också så nu måste man ju leka med honom istället för att blogga också!

Festen i helgen blev rätt lyckad trots att jag hatar alla som skickar sms i sista sekund o säger att de inte kommer när man fixat tårta o grejjer. Okej det faller alltid bort folk, men nu var det nästan larvigt så många som lämnade återbud när festen redan dragit igång. Jaja, vi hade sjukt kul ändå, jag och Sara rockade loss old school med massa dansframträdanden. Sen körde vi twister och nån lek Torbjörn hade med sig, gick ut på att man skulle skriva massa påståenden o så skulle man va i lag och gissa vem påståendet stämde in på annars fick hela laget göra en larvig sak som byggdes på till en serie av larviga saker typ haha, jag är urusel på att förklara:P Men jag och Jenny vann iaf, det är huvudsaken! Sen drog vi i full prinsessmundering ut på krogen och dansade som muppar, kände mig bara liiite sär i min miniklänning o genomskinliga tutu, kan lova att det var några kärringar som stirrade svartsjukt på mig:D

På vägen hem spöregnade det så vi sprang runt som idioter och hoppade i vattenpölar och dansade, det är sjukt roligt att springa runt i regnet om man inte bryr sig om att man blir blöt! Väl hemma kom vi in på djupa diskussioner om sex och sånt. Torbjörn förklarade bl.a. annat hur man ska göra för att få en tjej att suga av en utan att fråga! Sen myste vi ihop oss i soffan, käka knäcke och såg Shrek(somnade efter ttyp 15 min). Det var väldans skönt att krypa ner i sängen sen.

På morgonen vaknade jag av att Gustavs ex ringde för hon var på väg mot oss med Zion, så då gick han upp och klädde på sig och Sara fick komma o sova hos mig o Lupin. Värsta mys, stackars Sara fick knappt plats i sängen där vi brede ut oss:P

Ja sen kom ju som sagt Zion och det var jättekul, så nu är vi en ännu större familj!

Hmm.. jo det är väl typ vad jag hade att berätta. Är så sjukt trött nu. Måste sooova. Natti!

Kommentarer
Postat av: Maria

Bilder tack =)

2008-07-08 @ 14:54:13
Postat av: Emil

Nja, inte vet jag det riktigt. Jag tror nog jag kan ta den platsen. Lovar bättring inom kort, detsamma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback