Sunday Morning Blues

Ja usch usch, ska iväg på dop framåt eftermiddagen och jag vet fan inte vad jag ska ha på mig, gick på stan igår men allt jag fick med mig hem var nya träningskläder, sexiga underkläder och ett par spetsstrumpbyxor. Håhåjaja.

Augustifesten då, jo var ute lite i fredags på marknaden efter jobbet, fick med oss jättegod ost hem, jag ääälskar ost! Sen på kvällen kom Teresa och Gosia förbi så vi drack vin o pratade skit, såg på fyrverkerierna, sen skulle vi åka karusell men tanterna bangade så vi spelade lite spel. Sen blev det inte roligare än så för Teresa var tvungen att åka hem till hunden, så vi mötte upp med Gittan och hennes karlar(hon har några att välja på). Skulle gått o satt oss för att stilla törsten men sen kom vi ifrån varandra o mina fötter gjorde ont så vi gick hem och åt ost och hade det mysigt istället:D

Nä nu ska jag nog ta och kissa lite med Zion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback