Onsdagsmorgon

Fan det är redan Augusti, det har gått så fort! Sitter här och avnjuter min morgonlatte med Giza i knät och har det bra, ska bort till jobbet en stund snart, men bara för att öppna och så, sen fick jag ledigt resten av dagen så ska väl kanske passa på att blogga lite för en gångs skull!

Har lite ont i benet, gjorde något dumt med mitt vänstra ben för typ 2 år sen så när jag strechar kan jag knappt dra ut muskeln som går längs insidan av låret och ner runt knäskålen. Gör helt sjukt ont när jag försöker (och jag har kunnat sitta i split utan minsta problem en gång i tiden), men så har jag börjat strecha massa nu för att förhoppningsvis få bort smärtan, jo tjena. Så igår efter att ha avverkat en halvmil på motionscyckeln hade jag alla möjliga konstiga övningar för mig som drog i muskeln och ljumsken, skönare än det kan låta, och så plötsligt när jag satt på golvet i andra position(benen ut åt varsitt håll) och strechade så bara small det till i benet. Det var så läskigt, jag blev lite som i chocktillstånd och helt yr. Sen gjorde det faktiskt inte lika djävulskt ont längre, woho!
Kollade lite på internet vad som kan vara fel, antingen är det en hamstring skada i muskelsenorna, eller så är det en annan muskel som man kan använda för att återskapa en ny ringmuskel om man skulle behöva haha:) Wikipedia is the shit, man får så mycket information!

Nej ni om jag skulle ta o sätta lite fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback