No going back now. Just Dance.

Woho! nej gud jag tror jag måste kräkas... shit jag är typ jättenervös, exhalterad och förtvivlad på en gång. Vad har jag gjort egentligen? Shit.

Anmälde mig till att börja dansa street på Folkuniversitetet igen, det var huuuur länge sen som helst jag dansade! Gud jag kommer att skämma ut mig.

-Ingen kondition - Check
-Ingen kordination - Check
-Ingen styrka - Check
-Stel som ett kylskåp - Check

Nu jävlar har jag 4 veckor på mig att träna upp mig lite, har kört en mil på cykeln, gjort 50 armhävningar och massa andra armövningar, en jävla massa situps och strechat så att benen blöder invändigt. Kommer i stort sett ner i spagat, men nånting är fel på mitt ben och jag tänker inte gå till doktorn och kolla upp det för då måste jag säkert operera mig som Gustav gjorde och det var värsta äckligt. Ska jobba som fan på att komma ner i split! O fy fan vad jag ska cykla!
Måste bli bättre på att komma upp tidigt på morgonen så jag kan gå längre promenader med Zion också, jag ska bli så jävla fit! F I T! Måste bli ännu striktare med dieten också. Fan det är så mycket som tillkommer bara för att man ska dansa lite...

IIIIiiiih vad kul det ska bli! Måste köpa snygga träningsbyxor, shit såg värsta fina på Intersport för nån vecka sen, och en ny tutthållare, det är typ det viktigaste, för om tuttarna skumpar runt får man ont i ryggen och kan inte koncentrera sig. Fan vad jag kommer att få koncentrera mig! Visste inte vilken nivå jag skulle lägga mig på, jag menar hallå jag har dansat i en miljon år, bara inte de senaste 3½året. Men tog en fortsättningskurs iaf. Hoppas det blir bra.

Usch de är säkert jättekompisar allihop o gör en gammal koregrafi som alla kan o jag kommer att skämma ut mig buhuuu!


Nej nu känner jag hur kalorierna börjar verka runt låren på mig! Måste träna mer, eller kolla på träningskläder.

I just got to dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback