I'm prettier than you!

Usch va snygg jag känner mig, orkar inte alls sminka mig eller fixa håret. Har börjat tänka på framtiden och tvättar därför bara håret varannan dag för att minska på slitaget, vilket jag hatar för det är såå äckligt med hår som inte är precis nytvättat. Blä. Så nu sitter jag o drar mig för att börja med sminkningen även om jag måste skynda på, orkar inte, men vill inte gärna sitta osminkad på jobbet o se ut som en mupp häller. Jag ser ut som en hel freakshow utan smink. Jag fattar inte att Gustav vill ligga med mig när jag inte har smink på mig. Helt obegripligt. Men han är ju lite som han är.

Nä nu ska jag nog sätta fart, två arbetsdagar kvar, imorn blir det att inhandla lite vin och något fint att ha på sig på dopet, sen kanske vi bjuder över lite tanter o farbröder på rajraj till kvällen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback