I love shoes.

Mina nya Pumaskor är jättefina. Såå fina. Jag tänkte köpa dem på Nilsons för 800, sen hade EuroSko dem för 500, katching! Så då köpte jag dem utan att blinka. Sen kom jag till Scorett som också hade dem för 500, men med 30% på reapriset. Jo tjena, jättesnyggans skor för 350 kr. WOHO!

Mina nya Gå-Ut-Med-Zion-skor är jättefina. Såå fina. Vi var på Rusta och handlade för jättelänge sen. Men hallå man kan ju inte köpa skor på Rusta! Men iaf sen var vi där nu förra veckan igen och då fanns skorna för 90 kr. Då kan man fan köpa skor på Rusta.

Mina nya svarta finskor är jättefina. Såå fina. Jag fick jättemycket skavsår av dem först, men nu har de töjt sig och är jättebekväma. och så klapprar det om klackana när jag går runt på jobbet!

Jag måste nog ta kort på dem imorn när det är bättre ljus, vår digitalkamera har ju avlidit så jag har bara min nya fina K770i att ta kort med och då behövs lite bättre ljus faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback