Halloween?

Shit nu måste det planeras. Ja höstens fester menar jag. Halloween blev ju helt sjukt lyckat förra året vill jag lova. Hur mycke folk som helst, en jävla massa singstar och alkohol. Låg o tänkte på det inatt när jag skulle sova. Måste ju ha en minst lika bra fest i år, även om det är 3 månader kvar!:D

Innan dess blir det Augustifesten nu till helgen, kanske ska bjuda hem lite folk då? Ska iväg på dop på söndag så får väl bli om vi orkar på fredagen. Om intresse finns så lämna gärna en kommentar med ämnet Evelina, du är så jävla snygg.

Ja för jag är jävligt snygg faktiskt. Ni anar inte! Har nog blivit en hel drös smalare inatt! Kändes så när jag stod naken framför figurspegeln i badrummet iaf:D

Nä nu ska jag fixa till mitt hår och stryka min jobbskjorta, man måste ju va snygg när man är bankperson förstår ni.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback