Evelina - Simsaholic och Shoppingguru

Jag är nog väldigt mycket bättre än alla andra.

Igår spelade jag Sims och byggde världens snyggaste hus i vitt tegel, fullängdsfönster med shutterblinds, lila tak och en stor trädgård med värsta poolen i svart mosaikmarmor. Så jävla snyggt var det. Sen krashade datorn och Gustav som ibland inte tänker längre än vad snoppen räcker på honom frågade inte om det fanns något på C:\ som jag ville spara, så i samband med att han formaterade om den hårddisken försvann samtliga av mina Simsprylar (typ 1500 filer skulle jag tro) och eftersom alla drivrutiner för spelet låg i mappen så blev mitt kära Sims ett minne blott. Jävla skit, jag älskar att bygga hus i Sims ju. Buhu.

Men för att lätta mitt tunga hjärta gick jag på stan en sväng. O tjenare, hittade världens finaste armband med matchande halsband som man kan ha som hårband också. Sen fick jag tag i ett par stövlar i riktigt mocca, nypris 699, evelina betalade 150:D Jag är så jävla bra på att hitta de där riktiga fynden. Inhandlade även lita kontorsmaterial så vi kan få lite ordning på finanserna här hemma. Eller papprena tillhörande finanserna iaf. Vi har ju lite att spara till så om vi planerar lite kanske vi kan få vår efterlängtade tv och förlovningsresa till Thailand. Ja o ska vi förlova oss i Thailand måste vi ju ha ringar, och jag måste ha en fin klänning. Sen kan man ju inte bo på vilket skithotell som helst då, nej det ska va en stuga vid vattnet. Jag har allt planerat, måste bara lura in Gustav också. Fast igår låg vi o myste på soffan och då berättade jag om mina planer och han tyckte det lät jättemysigt, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback