Wii champion!

Haha, var hos Marie&Rickard igår på lite alkohol&Wii. Så jävla bra jag var! Hade världens dolda talanger!

Började med att bowla, slog 6 strikes i rad! Gissa om Rickard blev lite upprörd över att jag slog hans high-score. Slutade på typ 222poäng. Det ni! Marie var riktigt impad:)

Tennisen gick inte fullt så bra men jag vann nån match iaf, slog inte sönder inredningen som en del av karlarna nästan lyckades med i sina vilda armviftningar. Det flög rom&cola och rödvin över hela vardagsrummet ett par gånger om! Sämst gick det i basebollen, fan träffa knappt bollen. Men bowling, det var min grej det.

Gustav har suttit på tradera och kollat efter ett Wii nu hela dagen. Han har ju pillat sönder mitt PS2 så vi har ingen konsoll nu över huvud taget, vilket jag är ganska upprörd över. Han skulle chippa det, ja visst han är bra på elektronik o har pysslat massa med sånt där, men sen var det tydligen någon koppartråd som gick av och inte går att fästa igen så hela skiten är typ körd... men han har lovat att försöka att laga det en gång till. Åh jag är så arg att jag lät honom övertala mig att chipa det själv istället för att skicka iväg det. Men visst hade det lyckats hade vi sparat typ 1000 spänn. Bara för att vi inte har det nu så är jag jättesugen på att spela typ SSX eller nåt.
Och hur ska vi kunna ha fest utan singstar??!  Jag är väldigt upprörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback