Vad tänker folk med?

Alltså när jag reser är jag helt nojjig att bli stoppad i tullen och de ska beslagta min ögonfransböjare eller sminkpenslar och säga att det kan användas som vapen...

Men jag ligger tamefan i lä jämfört med grabbarna som försöker ta med
raketgevär, köttyxor, dynamit och grejjer på planet.

Kan man inte lita ut att det kommer att konfiskeras? Även om man själv inte tänkt använda det som vapen är det ju självklart att man kan utgå från att det kan användas i en hotsituation. Iaf att det är så säkerhetsansvariga resonerar.

Fast iof, så het som jag är så kanske jag också är en säkerhetsrisk:D



En annan rolig sak är två killar i Gävle som vandaliserat typ 20 bilar på fyllan och villan. Och nu ber om ursäkt och blablabla.... Yeah right, dom sitter nog fortfarande och skryter om det för sina polare när de festar "ööh asså har ni hört om den gången de vart typ 20 bilar värsta kvaddade inne i stan fan? Aaa det var jag och min kusin som hade sönder dem fan, värsta coolt asså. Vi ba wooowoo! Hoppa o hade oss, fett kul alltså! Sen ba kom aftonbladet o ville typ ha med oss i tidningen o vi bah yää värsta storyn, så vi såg helt lessna ut ni vet HAHA, fan va coolt det var"

Det kanske man skulle prova nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback