Trött Arg & Vresig!

ÅÅÅH, jag vill bara lägga mig på golvet, sparka skrika och gråta. Jag har så jääävla ont i ryggen, det ser ut som ett jävla bombnedslag härhemma, fick brev från försäkringskassan om att jag måste komplettera med massa skit som Alfakassan har, att det ska vara så svårt att få sjukskriva sig när man nästan bröt hela jävla ryggen. Och dessutom måste jag ha papper från försäkringskassan som de lovat att jag skulle få tillbaka eftersom jag inte kunde kopiera dem, utan de papprena kan jag inte skcika in skadeanmälan till mitt försäkringsbolag så jag får betalt för alla kläder som gick sönder o helvete. FAAAN jag är så aaarg! Och trött så huvet snurrar, och ryggen tar fanimej kol på mig nu!

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

Stackare

2008-04-07 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback