Tisdagskväll

Jaha då var jag hemma igen! Faktiskt inte helt utmattad som jag varit de senaste dagarna efter jobbet *woho*!
Dock höll jag på att somna på jobbet imorse, satt och läste hur olika transaktioner ska utförasoch fick ont i ryggen så satte mig i en fotölj istället, varpå jag med jämna mellanrum nickade till med huvet som trötta kattungar gör. Fast jag var kanske inte lika söt som kattungar är.

Idag har jag haft riktigt tunga uppgifter på kontoret! Kopierade upp häften åt alla anställda angående saker i butiken och sånt där, och det var 2-siders kopiering vilket kräver lite skills! Sen har jag skrivit i butiksnummret i säkert 200 foldrar.

Börjar lära mig det mesta nu, längtar jättemycket till att få ta en egen kassa!

Ikväll blir det tacos, det är så jävla gott, ååh nu saknar jag Anna Lööv, vi var världens bästa Anticimexsäljarpar. Hon brukar alltid säga typ sådär. Typ, "Jag ska köpa Absolut Päron, det är så jääävla gott. Jag har sålt 5 avtal, jag är så jääävla bra. Han bara glodde på mig, jag är så jäävla snygg". Det var tider det!

Sitter och pratar på msn med en gammal polare från gymnasiet som gjort slut med sin flickvän precis, så jag erbjöd mig att vara hans låssas distansförhållande flickvän, så han kan ljuga ihop en historia om sitt perfekta förhållande, på så sätt slippa känna sig så ensam. I utbyte mot massa dyra presenter, låssas eller inte, jag ska ha presenter. Hoppas inte Gustav misstycker dock. Jag är ju bara en väldigt generös person som låter andra få låssas att de har ett förhållande med mig, jag menar vem skulle inte bli lycklig av det. Fråga Gustav, han är nog lyckligast i världen. Speciellt på söndagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback