Time to be serious.

Okej. Lite mer seriöst nu.

Så vad är nytt i mitt liv? Jo bland annat har jag anammat lite tantstil, kör med pärlörhängen och halsband på jobbet, de e fint det.

Idag gjorde jag så sjukt bra ifrån mig tycker jag. Är så kul att sälja och hjälpa människor, hade glömt hur kul det var när jag en gång började. Nu ska jag bara bli säker på våra produkter så jag kan sälja in dem stabilt. Är lite rädd för att gå ut på djupt vatten där, inte bra att försöka sälja på något som man inte själv kan allt om än. Men det kommer nog senare i veckan. Eventuellt ska jag även få lite extra utbildning på huvudkontoret och det underlättar ju en hel del i hur man kan sälja in det. Hursomhelst så känns det jättebra och jag hoppas att de tycker att jag gör bra ifrån mig så jag blir kvar där ett tag. Är ju anställd till sista augusti, men mycket kan ju hända tills dess så förhoppningsvis har jag hunnit bevisa att jag är en resurs för dem tills dess.

Hm... funderar på att leka lite i photoshop med en inbjudan till vår fest vi ska ha snart. har ju inte riktigt kommit överens om när den ska infalla men man kan ju göra lite snygg layout sålänge.

Här är jag när jag är seriös. Och trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback