Till semestern

Vill jag ha en ny reseväska!

Har en jättebra limegul väska nu som jag inte sett en enda som haft en likadan. Jättesmidigt när man väntar på bagaget när man landat. 90% har alltid svarta väskor som de måste kolla varenda en som rullar förbi på rullbandet om det är deras, jag står bara och väntar på att min lilla kycklingunge kommer rullandes, behöver aldrig gå igenom massa väskor för att hitta min. Den syns på en mil. Ofta när man står i gaten kan man se min väska när de laddar på den på planet tillomed, känns tryggt att veta att den är med:P

Menmen, hittade en i Vagabond(allt jag läser på lunchen) som var üüüübersöt. Samsonite har tagit upp tillverkningen av en resveska från 50-talet som designades exklusivt åt ingen mindre än Marilyn Monroe! Titta bara! Den skulle lika gärna kunna vara tillverkad exklusivt åt mig!

image271

Här är en bild på hela serien:
image272

Do you love it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback