Sex me up before you Go-Go

Varför vara hälsosam när man kan knulla 3x20 min i veckan för att må bättre?

Iof är det inga nya rön, men Aftonbladet(som aldrig ärsärskilt up to date, kanske därför de skapade det där 72000 man kan mmsa till så de får lite purfärska nyheter ibland) skriver om hur bra det är att ha sex för att slippa krämpor och grejer. Det fick mig att fundera och JA, det är fan kick ass! När jag bröt ryggen så var det halvt omöjligt att ha sex men inte fan stoppar det mig, enligt läkaren skulle jag ha sjukt ont första 2 månaderna, den värsta smärtan var nog borta på 3 veckor. Kan säkert ha med vuxenkramandet att göra. Dessutom sover man ju så sjukt bra efter lite läggdagsporr.

Mitt personliga tips för alla som vill må bättre och ha en väldans bra relation är att införa porrsöndag! Det behöver inte vara söndag, men för oss så passar det bäst eftersom vi är lediga och det känns som ett skönt avslut på veckan att ägna lite tid åt varandra! Man kan ju göra en heldag av det, gå på stan och införskaffa diverse prylar och tillbehör om man nu gillar sånt, annars finns det ju alltid spraygrädde(ja man ska inte ta ovispad grädde o hälla i sig typ en halvliter som en viss person jag känner gjorde! Jag nämner inga namn, hon skulle nog döda mig då:D) på konsum för en tjuga eller så. Bra för nybörjare. Eller så kan man köpa lite fina underkläder, eller varför inte utklädningskläder? Man kan ju leva ut lite fantasier om man nu vågar erkänna dem, men efter ett par porrsöndagar vågar man nog be om det mest kinky av sin partner. Lägg egot åt sidan och uppfyll varandras fantasier, sålänge de inte känns kränkande. Jag tänker tex. aldrig gå med på bajssex(fatta att folk tänder på att någon bajsar på dem??!)
Sen är det bara att ladda ner lite bra filmer, duscha, stänga av mobilen och mysa med inspiration från filmen.

Babysitters med Jesse Jane är ett bra tips, ni vet bra story som ger lite credability, inte bara pang på rödbetan.
Jag gillar inte filmer som är rakt på sak. Det är ju som en actionfilm utan story, bara massa explosioner, biljakter och skottlossningar, kul det vore o se, sitta där som ett fån o ba "ööh nu hänger jag inte med, alltså de sprängde ett hus, stack därifrån och ryska maffian jagar dem med värsta kulsprutorna i en fet cadillac, men vafan nu slåss de mot kineser? wtf? vem är han? varför har han en bortsprängd arm? och nu sprängdes hans bil helt plötsligt?!"
Nej tack, man måste ju ha en story bakom det hela. Man kan ju inte bara börja knulla helt utan vidare med kassörskan på ICA utan att låta tittarna få se vad som ledde fram till sexandet på rullbandet!


För övrigt att skriva på inköpslistan: Tickle her pink, det är fan kick ass, cirkus 169 kr på kondomeri Intima. Dunderorgasm i väldans söt tub, räcker urlänge och ger väldans mycket glädje!

image220



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback