Porr och annan sexuell antastning

Jag har så perversa katter.

Nu satte sig Giza på skrivbordet och SLICKADE mig på TUTTEN! Här försöer man Tradera-shoppa i lugn och ro... men nej då ska man bli sexuellt ofredad av sitt husdjur.

Porr är bra dock. Stackars Giza som aldrig får knulla... Lupin har försökt att hjälpa henne när hon löpt, men han har ju inte riktigt utrustningen kvar... dessutom vet han inte hur han ska göra så han biter henne bara i nacken och trampar på hennes rumpa.


Såhär brukar Lupin ligga och mysa med mina tuttar eller min mage så ofta han får chansen, ibland vaknar man av hans små tassar stampandes på mig. Men det kan man leva med. Det hade varit värre om det vore nån främling på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback