Pick-up tekniker. Äh lägg av.

För 6000 kr kan man gå på kurs i hur man ska bete sig på krogen för att få brudar.

Här är mina tips:

1. Sluta röka. ÄCKLIGT.
2. Ha ABSOLUT INTE cowboyboots(om du inte ska ragga upp typ 35+ tanter med alkoholproblem)
3. Ställ inte larviga frågor, "Gillar du tacos?" Det ska du ta o skita i!
4. Ställ inte fler larviga frågor, "vem får ligga mest trummisen eller basisten?" Inte fan vet jag, jag bryr mig väl inte om vilka de ligger med?
5. Försök inte att ge en komplimang och utforma den som en förolämpning typ "va fina naglar, är de riktiga?" Eh är naglarna fina så är dom, jag blir inte lessen om du antyder att de inte skulle va äkta, det är väl bara bevis på att min nagelterapeut gjort sitt jobb?
6. Var snygg.
7. Undvik alkohol.
8. Le mycket, se även till att ha vita tänder.
9. Försök dansa, bättre lågstadiedisco-stilen än VikingLine-reklam stilen. Det senare är man bara rädd för att närma sig, man kan ju åka på en snyting.
10. Bjud på dig själv.

Följ dessa tips och få mer pulla.

OBS! Användning sker på egen risk! Jag tar inget ansvar för könssjukdomar mina tips indirekt kan leda till!

Kommentarer
Postat av: hemlige arne

haha du e rolig evelina =D

2008-04-24 @ 18:25:56
Postat av: THEMAN

Hello babe va kul at du uppmärksamar oss läs gärna min blogg och säg vd du tycker..


http://www.c-r.se/2008/05/05/krogen/

LOVE /THEMAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback