Morgonstånd har guld i mun

Eller oj STUND! Fast eftersom jag känner Gustav så vet jag nog hur det ligger till där...

VAr riktigt dujtig och gick upp bara efter 4 snoozar! Det ni!

Shitamagaad vad jag sovit oroligt, drömde att jag tagit emot ett falsklegg igår och låtit någon handla av mig. Fast jag märkte det inte förns de kom tillbaka och skulle handla mer. Jobbigt som fan. Visste inte hur jag skulle förklarar mig, var livrädd att få sparken. Leget såg typ ut som de tagit olika pappersbitar och lagt ihop och kopierat och plastat in så jag skämdes jättemycket att jag inte märkt det direkt.

Till frukost äter jag knäckemacka(ni vet sånt där härligt runt som man bryter av) med en av världens godaste ostar, Boxholms Borgmästarost! Till det ett glas islatte. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback