Monday morning

Cpblogg, jaja för att inte missa att skriva så får jag väl skriva mina inlägg i word och publicera när de beslutar att låta bloggen hoppa igång igen.

 

Sitter och dricker lite te och filosoferar såhär på ?morgonen?, idag än min sista sova-till-12 dag skulle jag tro, förutom helgerna då, imorgon börjar jag jobba!

Ska ner i tvättstugan om en timme, har verkligen ingen lust till det, men vad gör man, kan ju inte gärna gå runt i smutsiga kläder. Måste få tag i nån att gå på stan med sen ikväll, men det lär jag väl inte få, äsch behöver ju inte storshoppa, får nöja mig med att köpa strumpbyxor.

Tror jag ska pröva att locka håret med nya locktången sen. Se om man blir något tjusig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback