Min kompis Meriia

Och jag ska leka i helgen, det ska bli kul. Vi har inte lekt på jättelänge! sist vi lekte var nog en månad sen, då gjorde vi lasagne och åt semlor för sista gången i år. Nu ska vi gå på stan och mysa.

Sen till sommarn har Meria och Martin bestämt att vi ska följa med dem till Martins lantställe. jag och Gustav har bestämt att de ska följa med oss ut med Gustavs nya plastpappas Buster(det är en väldans snabb båt, iaf om man jämför med den vi körde i somras med elmotor!), så ska vi campa på nån ö, grilla, dricka alkohol och ha mysigt(karlarna ska väl fiska, det är ju manligt). Så det ska bli kul.

Jag och Meriia som egentligen heter Maria, men jag säger Meria, för att hon ska vara speciell och inte som alla andra Marior. Vi har kännt varann sen jag var typ 4-5 år. Det är väldans länge. Merias favoritfärg är röd, hon är mattant åt pensionärer, hennes favorit i BSB är Howie, hon kör en vit golf utan servo(så hon har jättestarka armar), när Maria var yngre var hennes fritidsintressen att "köpa Frida-tidning med BSB bilder". Marias pappa bor i Frankrike.

image236
Meria som trannie.

Nej fan vad jag luktar svett. För i helvete. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback