Jag är så jävla bra!

Fan vad jag har varit bra idag! Först satt jag och svara massor i telefon, svara på jättemycket svåra frågor. Sen fick jag sitta själv i kassan! Första gången någonsin, shitmajgaad. I vanliga fall ska man tydligen sitta med sin "fadder" som kollr allt man gör hela tiden, men jag fick nöja mig med att bara bli dubbelkollad att allt stämde i slutändan. Är så jävla nervös att de ska säga imorn att jag räknat fel valuta eller nåt, skulle inte förvåna mig om det är världens differens i kassan. Kan lova att jag svettades också. Efter 2 timmar i kassan stank jag fanimej. Och då har jag absolut torr och deo på mig, med en tshirt under för att inte svetta ner skjortan. Blää alltså. Ska nog ta ett långt bad sen, lugna ner nerverna lite. Giza tycker också att jag är smutsig, hon ligger i mitt knä och slickar mig på bröstet, det gör lite ont, typ som sandpapper. Men det är väl salt och gott om man är en liten katt kan jag tänka mig.

IIh va kul det ska bli imorn, kanske får sitta i kassan hela dagen! Tänk så kul! Fast får nog ta mer absolut torr inatt i sånt fall.

Saknar min Gustav, han hade städat hela köket innan han gick till jobbet så nu tror jag att jag faktiskt älskar honom liiite mer. Det är så skönt att komma in i köket och bli bländad av hur rent det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback