Home sweet home

Hemma igen efter en hektisk dag på jobbet! Har varit full rulle hela dagen!

Kommer säkert ha träningsvärk i tummen efter alla sedelbuntar jag räknat:P

Skönt att vara hemma igen men blev totalt utskälld(mjauad) av Lupin. Försökte sätta mig på toa och ta det lite lungt, men nää han var så upprörd! Åh så upprörd han var! Visade sig att maten nästan var slut, ja man kan ju inte äta upp smulorna i skålen, nejnej, då svälter man hällre!

Giza var ocksålite sur... men det var nog mest för att jag inte låg och kelade med henne i sängen imorse och sen var borta hela dagen. Så hon satte sig med ryggen mot mig för att visa att jag minsann var luft värd.

Fattar inte hur man inte kan älska katter. De är så otroligt underbara. Iaf våra katter:D

Tog mig en bit äpplepaj också, för det var jag värd. Igårkväll innan Gustav kom hem så fanns typ halva pajen kvar, så frågade han om han fick ta en bit, självklart fick han det min lille snubbeltass. Men sen senare på kvällen sa han: kan jag ta sista pajbiten? Det lilla äcklet ville äta halva pajen helt själv! Men Icke, så han fick bara ta en liten bit. Men nu vet jag vad jag ska locka med om jag vill ha något av honom:P

image276
Morgonmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback