Hardworking housewife

Fan vad jag är duktig! Gustav kommer vara skyldig mig massa massage när han kommer hem!

Jag har gjort en jättestor sats falaflar till honom, han är ju som sagt vegetarian och då är det bra att ha falaflar i frysen som andra Svenssons har scans broskfyllda köttbullar! Sen bakade jag en silverkaka eftersom jag hade äggvitor kvar från gårdagens Carbonara di Evelina. Men sen kom jag på att jag hade saffran kvar i kylen från min senaste skaldjursgryta så särskilt silvrig blev inte kakan. Provade att byta sockret mot sötningsmedel, aldrig bakat med sötningsmedel förr men engligt tillverkaren ska det ju va samma sak så det ska bli intressant att smaka! Sen la jag upp alla handdukar jag tvättade aldeles själv igår(igår var jag också jätteduktig), på skåpet så jag fick jätteont i ryggen, har kört två diskmaskiner och kelat med kissarna. Nu ska jag ta och koka på lite ris och göra en god dressing till karln kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback