Förvirring

Nu har det hänt! Min bukfetma har gjort mig dement!

Skulle städa lite i köket när jag kom hem, höll på att slänga en vas, lägga ett kastrullock i besticklådan, lägga en sån stor tändare i kylen, tog en platt tallrik att hälla upp yoghurt i.. nej då var det dags att sätta sig vid datorn och varva ner.

Har varit jätteduktigt och städat massa på jobbet idag så jag tycker att jag inte ska behöva göra det härhemma också. Fick börja svara i telefon idag, tror ni inte jag fick världens konstigaste frågor som jag absolut inte hade en aning om hur jag skulle svara på. Kan lova att pulsen gick upp och jag blev alldeles svettig, så jag behöver ju inte motionera något idag.

Eller jo, jag vill dansa! Fan vad jag tänker mycket på att börja tävla igen, men jag vågar lixom inte, tänk om jag tappat massvis. Blä. Alla jag dansade med förut har ju hoppat över till eskilstuna nu också, så känner väl inte en kotte om jag går tillbaka till Lagers. Men jag har nog knappast tid att pendla till eskilstuna. Hitta en gammal lapp från när jag hade Jennie och Alvaro från BouncE som tränare ett läger, värsta coolt med deras autografer:P

Måste kissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback