Dagens inköp

Idag blev det bara en kort sväng på stan.

Detta inhandlades:

image288
Titta mina fötter kom med!



image290
Do you love it?


Valde ut den gråa tröjan på NewYorker till Gustav, sen ville han ha en gul t-shirt men jag tycker att han borde vara sexig i lila(han har inget lila sen innan men jag utgick från att han nog är sexig i det) så jag packa på honom en lila t-shirt också. Sen råkar jag älska H&M's extra långa t-shirtar så idag köpte jag t-shirt nummmer 5 av samma sort, den här gången i ljuslila. Myspys.

De där typen av ljusstakar har vi varit sugna på jättelänge men alla vi hittat har kostat typ 200 kr st, vilket känns lite halvmotiverat. Men så var vi inne en sväng på indiska(och jag blev kär i allt därinne) och hokup pokus fanns de där för 79kr st! Do you love it? Jeess. Dom kommer att komma ner på vår framtida tvbänk senare men nu får de stå o vara snygga på bokhyllan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback