Bildinläggningshelvete - Aja, söndagsshopping!

Ja, jag blir så irriterad!

Går inte att lägga in nåt. Får sätta Gustav på att fixa det imorn.

Så nu får jag väl nöja mig med att berätta vad jag köpte på stan: Duschcreme från H&M i lukten Pear&Lime(fy fan va gott den luktar, typ piggelin och päronsplitt), Garnier dagcreme typ Fresh(den var på kampanjpris och burken var ljusgrön och härligt somrigt så tänkte det går säkert jättebra!), sen hittade jag vääärldens finaste korsett och trosor på New Yorker för summa sumaro 250 kr typ... kanske inte världens nödvändigaste invstering, men Gustav behövde muntras upp lite.. och fan vad man känner sig snygg i sådanna sexigheter! Gustav köpte ett par gröna gympadojor på Din Sko, de var väl inte en favorit men det ska ju vara mycket färg nu så de får väl jobba sig in i mitt gillande. Tycker nog redan att de ser bättre ut än i affären.

Lunchade gjorde vi på Fräcka Frökens(nya favoritstället som ni kanske märker), de är helt underbart där. Jag körde världens deluxsallad på sallad, paprika, gurka, rödlök, tomat, kyckling, parmaskinka, inlagda kronärtskockor, mozzarella och kidneybönor. Jag älskar kidneybönor så de är ju en självklarhet. Gustav tog nån bakad potatis med skagenröra. Det är konstigt, när man gör sånt där hemma blir det inte lika gott. Även om det är samma ingredienser. Men det är klart värt att nån gång i månaden gå dit och ta det lugnt, käka och snacka skit.

Back to work imorn bitti, blir väldans lång dag, har månadsmöte som tydligen pågår väldans länge. Var duktig och strök alla blusar och byxor som hör till uniformen direkt efter jag tvättat dem imorse. Jävligt starkt jobbat. I vanliga fall stryker jag max en gång i veckan. Dessutom var jag väldigt bortskämnd när jag bodde hemma och hade en mamma som strök mina blusar och sånt innan jag ens hann be om det. Men det berodde mest på att en skjorta tar ungefär 20 minuter för mig att få någorlunda snygg. Inkluderat då de veck jag råkar göra själv med järnet.

Nä usch det är snart midnatt och jag har vatt uppe sen sju(på en söndag goddammit), kvicknade till ganska bra efter desserten så kan bli svårt att sova nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback