Backstreet Boys!

Jag vill gå på Backstreet Boys konserten!!! Buhuhuuuuuu!

Jag älskade BSB när jag var liten, så det känns självklart att gå på deras konsert när de kommer till sverige igen. Men jag har varken biljetter, någon att gå med eller tid. Jag hatar att vara vuxen ibland! När vi var små fick vi ledigt från skolan och åkte upp tidigt på morgonen och köade hela dagen för att komma längst fram. Det funkade speciellt bra på Millenium turnén då jag stod vid kravallstaketet och fick en nalle av självaste Nick Carter(som då var väldans het i kåta tonårstjejers ögon). fast det känns lite fel att inte Kevin är med längre, så jag kan skylla på att jag inte vill gå på konserten eftersom de inte är hela gruppen.

Får sitta o kolla på gamla videos istället med en gammal BSB-tshirt, med en BSB-halsduk, vifta med en BSB-flagga och krama min Nick Carter-nalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback