22-års kalas!

*wiie* snart är det dags för födelsedagskalas!

Fyller 22 den 28 juni, och då lär det bli party av det kan jag lova! Temat är som tidigare nämnt ?Top Notch & Hot Couture ? fashion Show?. Har suttit och scoutat efter något coolt att sy till dess. Är väldans sugen på att göra en replica på en klänning från Nicky Hiltons kollektion. Den är heelt underbar, starka färger och väldigt speciell design. Gillar hennes kombination av nytänkande och klassiskt. Visst kan jag erkänna att man känner sig lite skeptisk till henne eftersom Paris inte direkt ger familjen ett gott rykte, men Nicky, eller Nicholai som hon egentligen heter har verkligen jobbat hårt för att slå sig fri från sin systers skugga. Och hon har lyckats riktigt bra. Måste dra till söderköping någon dag och kolla lite roliga tyger att leka med. Det är synd att det är så dyrt på Ag?s textil, därifrån köpte jag massa tyger till tävlingsdräkter när jag dansade, de har amerikanska tyger med hologramtryck som man inte hittar någon annan stans. Skulle vara kul att ha något sånt tyg i klänningen. Men vi får se vad jag hittar på.

Är lite splittrad över vad jag ska bjuda på, tårta eller cupcakes, tårta är ju födelsedagaktigt, men cupcakes är så sött! Kanske ska be Marie göra nån cool blomstergrej också. Hon är ju utbildad florist och riktigt bra på det där med detaljer. Vill ha värsta perfekta festen. Synd att man inte är rikemansbarn som de som är med i MTV?s My Super Sweet Sixteen. Jag menar hallå, först får de världens massiva fest, och sen en splitterny bil i modell BMW eller Mercedes av sina föräldrar.

 Om jag skulle ha alla pengar i världen att ordna min fest för skulle jag hyra en lokal i stil med kyrkan de hade i TeenVouge?s Young Hollywood issue, det som var med i The Hills. Sen skulle jag ha typ Justin Timberlake som musikunderhållning. Dansshow i modevisningsstil, massa olika tårtor i roliga färger och former. Martiniglas med drinkar i alla regnbågens färger. Fotobås och hoppborgar. Fatta vad kul att ta massa larviga foton och hoppa runt i en stor hoppborg på fyllan och villan till Justins Sexyback! I slutet av kvällen skulle det vara världens glitterkonfettiregn över dansgolvet, och självklart skulle alla gäster få välfyllda goodie-bags med kondomer och smaksatt glidmedel, massageoljor och ett par mjuka tofflor att byta ut klackarna emot i taxin hem. Upp med handen alla som skulle vilja gå på den festen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback