Snobbvarning

Köpte en flarra av min favorit champagne Veuve Cliqot för säkert flera år sen men jag är ju sjukt snål så det har inte blivit att man öppnade den... Men nu till nyår så kände jag fan nu är det dags! Hade mina fina vänner Sara och Alex på middag, mitt guldkantade resultat från jobbet och en känsla av att allt kommer gå så jävla bra 2013, när kan en veuvva passa bättre?

Problemet är ju att jag kom på varför det är min favoritchampagne. Som honung för strupen och själen. Fy fan nu vill jag aldrig dricka mousserande vin igen. Jag får bli snobb helt enkelt. Med mina hunterstövlar kan jag nog komma undan med det!

Så nu ska jag köpa dyra kläder och väskor, färga håret hos frisören och kapa öschöttskan va. Stureplan nästa!

Mer champagne åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback