End of an era

Vi har haft mycket kul ihop, kommer fortfarande ihåg när vi träffades första gången. Tillsammans såg vi världen, cykelsemester genom Europa och thailandturne, du var med mig tidiga morgnar i köket på jobbet, höll mig sällskap när jag bredde mackor. När jag flyttade till Stockholm och började pendla fanns du där på pendeltåget med mig och lättade upp i mörkret. Men som med allt annat här i livet så finns det ett slut. Du började bli vresig, jag kanske skulle tagit bättre hand om dig så jag skyller inte dina brister på dig. Men nu vill jag komma till avslut. Jag har träffat en annan. Med slank figur och lång kropp, välvårdat yttre... Vi hade några bra år ihop, jag kommer inte att glömma dig och jag saknar redan dina runda former som kändes så mjukt i mina händer.

Tack och hej kära 3GS men nu är det jag o femman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback