Hallåäääller

Som vanligt springer livet förbi snabbare än tåget och det känns som man står kvar på perrongen och kliar sig i skallen.

I förrgår hände dock något omvälvande, möte med chefen och ett beslut som kommer att vända upponer på min tillvaro i några månader. Inget är officiellt innan jag satt min kråka på ett par papper men tills dess kan jag säga som så att jag kommer få jobba häcken av mig och lönekuvertet kommer bli lite fetare:)

Nu har jag bråda dagar framför mig då allt ska förberedas, samtidigt som jag måste posta min ansökan till Masterbaristaprogrammet, tävla i årets bästa service (med en resa till NYC över nyår som vinst), svänga en sjudundrande massor av latte, vara världens bästa chef och samtidigt trycka på mina ekonomiska resultat till bristningsgränsen. Förutom det så har jag en överraskning att fixa till en viss person, och det är deadline imorrn!

Men summa sumaro känns det GÖTT! Ska köpa mig nåt riktigt dyrt och lyxigt för att ge mig en klapp på axeln för det jag åstadkommit i mitt 26 åriga liv!

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback