Top Model

Precis sett senaste avsnittet av ANTM s19, och JESUS vad jag stör mig på hon Kristin, sååå jävla snygg men sån jävla karikatyr av hollywoodproduktions-meangirl. Alltså jag trodde inte att sånna fanns på riktigt, hon har ju verkligen empatistörning! Visst har hon inte lämnat tonåren än men hon är mer som en trotsig ensambarn-femåring. 
Laura är min favorit so-far, trodde att hon skulle vara annorlunda i första avsnittet men hon är väldigt varm o mjuk plus dösnygg och modellig! Vem röstar ni på? Victoria må vara knäpp i huvet men faaan hon är fab hon med!
 


Haha, det skulle jag säga till Kristin om jag träffa henne!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Men hallå där – surfade runt med kaffekoppen i min hand och fastnade på din sida. Vad härligt att läsa om dina tankar och funderingar.

Vill du ha lite mer pepp så har jag Gratis HälsoBlad med massor med inspiration och motivation för att leva roligare. Du får tips och pepp en gång i veckan i 8 veckor.
Till årsskiftet planerar jag att nå ut med en gratis-app också.
Ta vara på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback