Moving on!

ibland går saker bara så sjukt bra, kalla det karma om ni vill! I förrgår tittade jag på tre lägenheter, en på henriksdalsberget som ägdes av jordens skönaste lilla chilienska tant, en toppfräsch i Spånga som var inbyggd i en villa och till sist en liten 50-tals lägenhet i Bagarmossen. Vi fick alla tre trots att det var fler som hade kollat, jag vet hur man ska göra ett gott intryck helt enkelt! Första tanten erbjöd mig tillomed att stanna på lunch efter att vi stått i hallen och snackat skit i 40 min:D men det var ändå i bagarmossen jag kände mig hemma. Supermysigt område som påminde mycket om ljura hemma i Norrköping. Ett stenkast från t-banan och med massa mysiga caféer inpå knuten och dessutom nackareservatet med skog och sjö på promenadavstånd! Bäst av allt är att vi kan bo upp till ett år där, men såklart att jag har min fina platschefskompis Sara på Vasagatan som typ granne:) Fan det känns så jävla bra nu, dock ska vi flytta typ första oktober så nu jävlar blir det till att packa och röja igen! Men ska bli skönt att få det gjort och veta att vi inte behöver tänka på boendet på ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback