It's karma, bitch!

Good things comes to they who do good. Känns bra nu! Köpte en trisslott igår o tametusan om jag inte vann, 120 spänn slanta jag in! Kanske inte låter som så mycket men det är ju faktiskt två flarror vin! Jobbat i helgen, liite väl lungt men på det hela taget gjorde vi bra försäljning och hade jävligt roligt! Jag och Alex hade humorn nere vid fotknölarna ungefär så det var inte så svårt! På väg in mot jobbet återigen, blir långdag idag, ska modifiera schemat, ringa leverantörer, ha en provjobbare och göra ett utskick om ändrade öppettider och bullkampanj! Förutom att jag ska bre mackor och håva kaffe, det står ju inte chef på min namnskylt utan anledning! Ledig dag imorn, blir till att rensa för kung och fosterland, minst en säck kläder ska ut ur garderoben och skickas till bättre behövande! Eller säljas av om det är för snygga grejer:P dessutom har jag köpt mandelmjöl så jag ska ge mig i kast med att baka Macarons!<3 Fan livet känns bra nu! Vet inte om min Celcius energidryck som jag klämde till frukost har något att göra med saken! Den är så jävla goood och man blir jätteglad o pigg! Hur som helst, snart är tåget framme i Sollentuna! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback