Stockholmarn!

Jahaja, nu bor jag typ här! Packade in lite grejjer och katterna igår sen bar det av! Stackars kissar alltså, Lupin blev jääätteåksjuk och låg ner och såg helt drogad ut med dreggel som ett långt skägg! Giza helt hysterisk försökte sig bryta ut ur buren och bråkade hela vägen upp. Försökte lugna dem lite med att sjunga, funkade ganska bra med BääBää Vita Lamm och Fredrik Åkare. Väl hemma gick Giza och gömde sig bakom tvättmaskinen, Lupin piggnade till och var jättenyfiken. Lite senare sprang de runt och inspekterade, så jag tror de kommer trivas! Lupin har varit dökelig idag så jag vet inte om han fortfarande mår lite dåligt... vill vara hemma hos honom hela dan men ska snart kliva på busen och dra in till Vasagatan för att träffa min ex.chef och min nya chef. Sen blir det att åka i samlad trupp till min nya shop i Sollentuna! Mår rätt illa bara tanken av att det faktiskt är på riktigt nu. Plockade ihop mitt pick och pack och drog igår. Stört!
Nej fan nu ska jag ta o titta mig i spegeln en gång till innan jag drar! Tjingeling fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback