Visa spirorna!

Alltså jag älskar ju shorts! Det är så snyggt, på långa smala modellben.
jag har ju själv inte riktigt självförtroendet till att bära upp ett par. Tyvärr är det ju allt för många som har självförtroendet men saknar självinsikt när det gäller shorts... Knubbiga små ben med short i alldeles för liten storlek missmatchat hur som helst... ser ju inte riktigt klokt ut! Jag är ju brutalt medveten om att jag skulle se ut som en riktig påskkärring om jag drog på mig ett par shorts, en för stor kofta och kängor. Och då är jag smalare än många brudar som envisas med att gå runt i denna utstyrsel.

Men alltså nu har jag ju hittat ett par döösnygga shorts som jag bara måååste ha. Om man är i min ålder eller lite yngre, av det kvinnliga könet och gillar att shoppa kan man ju bara inte ha missat allt snyggt Gina Tricot fått in i vår. My gaaadh säger jag bara! Speciellt Dollyshortsen! Med lite brun-utan-sol, några km i mina easy-tone och på ett par höga klackar kanske kanske kan jag bära upp dem?


Jag skulle kanske inte ha dem så tighta, men sen också rulla upp nederkanten, usch för trashiga traskanter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback