Uppe med tuppen

Huvet känns tungt idag. Fastnade på tåget hem, kom in till stan framåt 21 som först. Hade inte ätit sen vid 12 hugget, tur att jag köpte en stor varm choklad innan jag gick ombord!

Käresta kom och mötte mig så vi gick via Indra och plockade upp lite take-away, shit de snåla ju inte med riset.... men med allt annat. Jag är bortskämd av att äta indiskt utomlands, där beställer man riset separat så tar man bara rätten blir det ju massa mums bara. Men naan-brödet var gott, massa kryddor, färsk vitlök och ingefära. Mumma!

Hinner inte med mer här nu, ska hoppa i träningskläderna och dra till Sats och köra intensivspinning 45min. Kommer dö. Sen kommer hela dan bara rulla på, ska handla o fixa lite grejer. Zion ska hämtas hos mormor, och som vanligt är det läggdags innan man vet ordet av. Sova kan man göra på planet till Thailand. 26 dagar kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback