This ain't my flavour

Känner mig hängig idag faktiskt, tänk om man kunde få ligga i morgonrocken på soffan hela dagen... mmm. Men som ni vet är jag ju arbetsnarkoman så det blir inget med den saken! Tänk vad skönt när man bli pensionär, då skulle jag sova några timmar till, sen äta en dunderfrukost på vår inglasade veranda, blogga lite om mina barnbarn, ta en skogspromenad och sen ställa mig och baka bullar. Sen självklart blogga om bullbaket!

Men nu är jag ung och viril så jag ska spärra in mig på ett kontor 8 timmar, andas återanvänd luft och dricka kaffe med kalkavlagringar. Kanske räkna lite pengar, skicka lite mail, bråka med systemen som ger upp hela tiden.

Mot Sherwoodskogen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback