Vargmöte

Här är jag och en mysig varghona! Hade supermysigt igår, men jag frös som ett as, fick inte ha vantar o mössor med oss in för att det tycker vargarna om att stjäla, till på köpet var det nästan inte plusgrader alls och regnet föll i stora droppar. Men det gjorde inte så mycket när vargarna kom fram och hälsade. Just den här var lite extra förtjust i mig, ni som har hundar vet ju hur de brukar gilla att rulla sig i saker som doftar mycket, typ hjortbajs och sånt man kan hitta i skogen när man är ute. Den här lilla vargen försökte rulla sig mot mig haha, jag måste luktat fenomenalt gott! Efter en dryg timme i varghägnet och massa kel med dem var det dags att åka hem men då övertalade jag Gustav att vi skulle gå på Tropicarium också, wiiie!

 

På Tropicarium träffa vi den här sköna liraren!

 

Nu är det dags att klä på sig, en tuff jobbdag framför mig, måndagar och löning är alltid värst och nu infaller det på samma dag. Jippie! Ikväll blir det sjukt mycket plugg, teoriskrivning imorn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback