Onsdag: full rulle!

Chefen väckte mig, fan så fort jag såg att smset var från henne visste jag att det skulle vara något jobbigt. Jorå! Hennes unge var sjuk, kaos! Vi är bara 3 ordinarie och resten sommarpersonal idag så blir ju lite jobbigt om hon faller bort, men vi lyckades lösa det iaf så vi får hålla tummarna på att norrköpingsborna åker ut o badar idag istället för att gå på banken! Är lite nervös över att köra huvudkassan nu på morgonen, har inte kört den på jättelänge och det är massa nya rutiner, kommer säkert göra nåt dumt haha!

Har varit liiite duktig idag iaf, har gjort typ 3 situps! Haha närå men jag gjorde ett gäng, min buk är helt hängig, om jag ska ha min vita tighta klänning på lördag måste magen sugas in lite, och jag har inte tid att fettsuga den så får ta o träna istället! Se om jag orkar köra lite efter jobbet, ska på Trädgårn ikväll med Kaisa som varit i Thailand i 5 månader, man vill ju inte vara helt slut då! Men jag måste börja träna konditionen så jag inte dör redan första dagen på cykelsemestern! Imorn är jag ju ledig och ska till körskolan kl 10 så då jävlar ska jag sparka ur mig själv ur sängen och träna lite innan! Alla mina muskler har försvunnit... inge skoj. Dessutom har jag gått upp TRE kilo! Jävla skit. Sommaren är farlig!

Nu blir det lite mer kaffe, sminkning och hårblåsning. Pussinuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback