Varannandag diet - dag 28

Kör sista veckan nu tänkte jag. Får se lite hur jag känner i helgen:D Tror inte jag kommer ner på 62 tills dess men känns som jag är nöjd för tillfället iaf! Tills jag ställer mig på vågen..

Blev denna konstallation plus två koppar kaffe till frukost, nu till lunch kör jag två quornfiléer med lite timjan och minikeso. Jag älskar verkligen quorn! Mmmm! FÅr se vad jag hittar på till kvällsmat, kanske en proteinshake. Behöver lite extra känns det som, blev dåligt med det igår eftersom vi käka take-away på bara grönsaker. Sjukt dåligt att det är så svårt att få tag i quorn när man äter ute. Är det vegetariskt så är det typ alltid proteinfritt. Eller med massa bönor i. Okej jag gillar bönor men inte när jag går ut o äter, det är ju fattigt, man vill ha fint när man går ut ju!

 

Ska försöka mig på en långpromenad ikväll direkt efter jobbet. Bästa sättet att hålla dieten är ju att motionera, man bränner kalorier och kan inte småäta, man glömmer ju rent av bort att man vill trycka hela nyllet fullt av bearnaisesås!

 

Längtar tills imorn, har scones kvar från igår som jag ska unna mig till frukost. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback