Mama, what's vacation mean?

-It's when you go somewhere and you never ever come back.


Jag har semester bitches!

Har firat detta genom en röj på stan, hittade en apsöt bolero i hallonrosa, en klänning på H&M som åker tillbaka imorn. Den visa ju hela stjärten ju! Hittade lite fina hårband i spets, också från H&M. Och så kände jag mig apfjantig när jag köpte en body på Gina.

Haft en bra dag på jobbet, fan vad jag sålt! Och varit så äckligt trevlig mot folk! Alla älskar mig:D
Fick underbart fina blommor också, rosa öf cörse. Då blev jag glad och mumsade i mig lite mer vattenmelon.

Nu ska jag och min nya storhandlingskompis Frida åka till Willys, sen blir det vin, vattenpipa och något gott till det ikväll för att fira in semestern. Har redan börjat smygfira med en falafelrulle eftershoppingrundan. Fy fan va gott det var.

Se you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback