Bottenskrapet

Jag förstår mig inte på det här med trender egentligen . Kan man inte bara sammanföra ett gäng visuella genier som kan a fram kollektioner som man inte behöver skämmas för att ha på sig ett halvår efter man köpt skiten?

Sofies mode hade ett jättebra
bildspel med fynd under 500 kr.

Herreeeguuud. Stryk allt det blommiga, broderade och allmänt bohemska. Så kanske - kanske - kan man hitta några fynd däri. Men jag ser inte en ring för 400kr som ett fynd. Det är väl det en designerring kostar?
Ett fynd för mig är en vara som har ett mycket högre värde än vad som står på prislappen. Tex min skinnjacka som är den snyggaste jag någonsin sett. 350 kr gav jag för den. Eller Lupin, han är helt ovärdelig - han kostade 50 kr. Där kan man snacka fynd.

Den första väskan var väl okej, men det andra... mja jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback