Woho!

Jag har fått sova hela natten, ja typ iaf. Vaknade en gång i timmen och var helt uttorkad så fick spola i mig massa vatten. Har fortfarande feber men det är ju bara varmt och mysigt. Som att vara i Egypten ungefär:P Jag har iaf inte hostat så mycket så lungorna och halsen har återhämtat sig lite, nu när jag hostar gör det inte alls lika ont. Näsan rinner inte fullt lika konstant längre. Känns som att jag kommer vinna över demonerna.

Förutom att jag vaknade av vätskebrist så har ju vi en helt underbar liten prinsessa som heter Giza, hon är ju mammas gulligull och ska vara så nära hon bara kan. Så fort mamma vaknade och satte sig upp för att dricka vatten så smet lilla Giza upp på mammas huvudkudde och gosade in sig i värmen. Att försöka rucka på henne då är fan inte det lättaste så mamma la sig åt andra hållet på en annan(men inte alls lika skön som hennes dun)kudde. Då flög Giza över till den sidan och gosadein sig så nära mammas ansikte det gick.

Förutom denna procedur varje gång jag vaknade och skulle dricka så kom Giza flygandes en 2-3 gånger genom luften från ingenstans och landade rakt på mitt ömma bröst så jag vaknade med ett tjut varje gång. Tur att det inte var lupin iaf, det hade varit som att få en bulldozer kraschandes in i tutten.

Nä nu ska jag fixa mitt chai te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback